Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna - dane osobowe

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) informuję, iż:
  1. administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1 reprezentowany przez Sławomira Majewskiego – Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Głogowie;
     
  2. inspektor ochrony danych osobowych: Tomasz Wadas (iodo@amt24.biz tel. 76 30 00 140)
     
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt b, c, e RODO dla celów realizacji zadań ujętych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 1265, ze zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także dla celów realizacji umowy;
     
  4. odbiorcą danych osobowych będą podmioty, którym Administrator przekazuje dane osobowe na podstawie przepisów prawa lub dla realizacji umowy;
     
  5. dane osobowe będą przechowywane w okresie posiadania statusu osoby bezrobotnej/poszukującej pracy, a także przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji ustalanym zgodnie z odrębnymi przepisami;
     
  6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia w zakresie wynikającym
    z przepisów, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do przenoszenia danych;
     
  7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do przetwarzania danych osobowych;
     
  8. W przypadku rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy w związku z art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 5 ust. 6 i ust. 7 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2012 r., poz. 1299) podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Nie można dokonać rejestracji w przypadku nie podania tych danych.

Archiwum
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz ; tel.: 76 300 01 40
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu archiwizacji danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji wniosku dotyczącego praw wynikających z RODO .
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    2. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.,
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku realizacji wniosku dotyczącego praw wynikających z RODO – 6 lat. 
  7. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. Prawo żądania dostępu do danych. Wykonanie obowiązku, następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych (art. 22b ust. 3 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach)
    2. Prawo żądania sprostowania danych. Ograniczone w stosowania w związku z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Administrator przyjmuje od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując jednak ingerencji w materiały archiwalne)
    3. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
    4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania. Ograniczone w stosowaniu w związku z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (nie ma zastosowania art. 18 RODO lit. a) oraz b) RODO w związku z przetwarzaniem danych w archiwum).
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa.
  12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji wniosku, dotyczącego praw wynikających z RODO.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH - CUDZOZIEMCY

Zgodnie z art. 13 i art. 14  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
  1. Administratorem Danych Osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu uzyskania zezwolenia na pracę cudzoziemca / oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy
  4. Podstawą prawną przetwarzania jest art.6 pkt.1 lit. c) RODO – przepis prawa, w związku z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemca oraz wpisu oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji oświadczeń.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  6. Dane przechowywane będą przez okres 10 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym zebrane zostały oświadczenia, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
  7. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów Ustawy i przepisów wykonawczych do Ustawy.
  2. Konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości realizacji przez PUP na Pani/Pana rzecz praw wynikających z Ustawy, w tym szczególnie wydania zgody na powierzenie wykonywania pracy i zgody zezwolenia na pracę sezonową.
  3. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
 
  1. Administratorem Danych Osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypłaty świadczeń, aktywizacji, realizacji ubezpieczenia społecznego oraz wykonywania przez PUP innych obowiązków i zadań wynikających z przepisów prawa.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6 pkt.1 lit. c) RODO, w związku z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. oraz przepisy wykonawcze do wyżej wymienionej ustawy.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  6. Dane przechowywane będą przez okres 50 lat od czasu zakończenia korzystania ze świadczeń, zgodnie z rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głogowie.
  7. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Podanie danych jest: wymogiem ustawowym w zakresie zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
  2. Konsekwencją niepodania danych jest: brak możliwości realizacji przez PUP praw wynikających z ustawy w tym w szczególności rejestracji, wypłaty świadczeń, aktywizacji, realizacji ubezpieczenia społecznego.
  3. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.

DLA KANDYDATA DO PRACY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67- 200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji do pracy.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
  1. art. 6 ust.1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
  2. art. 6 ust.1 lit. a) RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów – zgoda dotyczy przetwarzania danych także podczas przyszłych rekrutacji,
  3. ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  4. ustawa z dnia 21 listopada 2008r. – Ustawa o pracownikach samorządowych.
  1. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji następnie przez okres wymagany przepisami prawa.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  4. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do danych,
    2. żądania sprostowania danych,
    3. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913      Warszawa,
    4. sprzeciwu wobec przetwarzania,
    5. do cofnięcia zgody dotyczącej przetwarzania danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Podanie danych jest obligatorycje, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
  7. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia podania.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KONTRAHENTA

Zgodnie z art. 13  i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
  1. Administratorem Danych Osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: zawarcia i realizacji umowy.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 pkt.1 lit. b (umowa) oraz art.6 pkt. 1 lit. c (przepis prawa) RODO, w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1960r. – Kodeks Cywilny
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  6. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do wykonania i rozliczenia umowy oraz wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy.
  7. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Podanie danych jest: obowiązkiem wynikającym z przepisów Ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy.
  2. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
  3. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
  4. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA PORĘCZYCIELA

Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
                                                     
  1. Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67 -200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz, tel: 76 300 01 40
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: zabezpieczenia zwrotu przyznanych środków w ramach realizacji warunków umowy zawartej z Wnioskodawcą o udzielenie refundacji/dofinansowania/przyznanie bonu na zasiedlenie - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) (przepis prawa) oraz art. 6 ust.1 lit. b) (umowa) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w związku z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisy wykonawcze do wyżej wymienionej ustawy.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu oraz przez okres dochodzenia roszczeń i przechowywane zgodnie z przepisami prawa o archiwizacji.
  6. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy z Wnioskodawcą ubiegającym się o refundację/ dofinansowanie/ bon na zasiedlenie.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
  3. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA PRZEDSIĘBIORCÓW, PRZEDSTAWICIELI PRACODAWCÓW ORAZ INNYCH INSTYTUCJI WSPÓŁPRACUJĄCYCH

Zgodnie z art. 13  i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
 
  1. Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1,       67-200 Głogów.
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz, tel: 76 300 01 40
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy, wspierania zatrudnienia, tworzenia nowych miejsc pracy, aktywizacji bezrobotnych.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 pkt.1 lit. b) (umowa) oraz art. 6 pkt. 1 lit. c) (przepis prawa) RODO, w związku z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. oraz przepisy wykonawcze do wyżej wymienionej ustawy.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  6. Dane przechowywane będą przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  7. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Podanie danych jest: obowiązkiem wynikającym z przepisów Ustawy i przepisów wykonawczych do Ustawy. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
  2. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
  3. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM ADMINISTRACYJNYM

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
 
  1. Administratorem Danych Osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu wszczęcia postepowania administracyjnego w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze - art. 6 pkt. 1 lit. c) RODO, w związku z ustawą z dnia 14 czerwca  1960r. -  Kodeks Postepowania Administracyjnego.
  4. Odbiorca Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  5. Dane przechowywane są zgodnie z rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głogowie.
  6. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
  2. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DO UMOWY ZLECENIE/UMOWY O DZIEŁO

Zgodnie z art. 13  i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
 
  1. Administratorem Danych Osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy o dzieło/umowy zlecenie.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 pkt.1 lit. b (umowa) oraz art.6 pkt. 1 lit. c (przepis prawa) RODO, w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1960r. – Kodeks Cywilny
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  6. Dane przechowywane będą przez okres 2 lat od czasu zakończenia roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać.
  7. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Podanie danych jest: obowiązkiem wynikającym z przepisów ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy.
  2. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
  3. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
  4. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA PRACODAWCY UBIEGAJĄCEGO SIĘ O ŚRODKI PRZYZNAWANE W RAMACH KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO

Zgodnie z art. 13 i art. 14  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
 
  1. Administratorem Danych Osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przyznania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6 pkt.1 lit, c) RODO (przepis prawa), w związku z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. oraz przepisy wykonawcze do wyżej wymienionej ustawy, a także art. 6 ust.1 lit. b – zawarcie i wykonanie umowy.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator przekazuje te dane na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia.
  6. Dane przechowywane będą przez okres: do chwili realizacji celu przetwarzania, następnie archiwizowane będą zgodnie z rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Polkowicach,
  7. Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. sprostowania (poprawienia) danych,
  2. ograniczenia przetwarzania danych,
  3. dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
  4. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
  2. usunięcia danych,
  3. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  1. Podanie danych jest: wymogiem ustawowym w zakresie zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
  2. Konsekwencją niepodania danych jest: brak możliwości przyznania środków z KFS.
  3. Panie/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu

Informacje o publikacji dokumentu